Aktualności
XXI OFPH ŚPIEWOGRANIEC
 
2014-01-13 22:39:22
Relacja LIVE z XX OFPH ŚPIEWOGRANIEC
 
2013-02-22 22:54:13
Dział metodyczny / Dla wszystkich
jak stworzyc ducha zastepu?
autor: Kasia Krymkowska
dodany: 1 marzeca 2008


*nazwa zastępu - musi miec cos wspolnego z nazwa druzyny z jej charakterem
*barwy zastepu - musza byc polaczone z nazwa zastepu (np sloneczko - zolty)
*godlo, symbol - znak zastepu, ktore latwo sie rysuje i zastep jest po nim rozpoznawany
*proporzec - po jednestornie proporca powinna byc nazwa druzyny(jej logo, numer...), a po drugiej zastepu (+ jego logo/znak)
*kronika - opisywane przygody zastepu, zbiorki, wklejanie zdjec, pamietaka dla przyszlych pokolen.
*baza zastepu - miejsce gdzie zastep sie spotyka, gdzie obywaja sie zbiorki zastepu itd
*okrzyk - ktory pomoze zagrzac do rywalizacji, okrzyc radosci, wygranej itd.
*powitanie, pozegnanie
*element ubioru - koszulki, bransoletki... (zeby czlonek zastepu mogl czuc jednosc z zastepem, zeby wyrozniac sie czyms w druzynie...)
*gaweda, opowiesc,legenda- np o powstaniu zastepu, o symbolach. (opowiadane np rzy dawaniu znaczy zastepu )
*znaczek zastepu - przyjmowanie czlownkow do zastepu powinno byc obrzedowe, (znaczek na mundur)
*siec, linia alarmowa - kto kogo powiadamia i zbiorce
*system nagrod i kar - spisanie regul zastepu
*szyfr, jezyk - tajemniczy szyfr ktory zna tlyko zastep. (np do powiadamiania o zbiorce)
 
0.0037250518798828